بهترین بازی های کامپیوتر در ۱۰ سال گذشته که باید تجربه کنید

laptopاستارکرفت 2 با فاصلهای ۱۲ ساله از نسخه اول و در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و نشان داد که استارکرفت هنوز هم مجموعه شدیدا محبوبی است و صد البته پتانسیل فوقالعادهای برای ادامه دادن لپ تاپ یوگا لنوو دارد. در رتبه هشتم بهترین بازی های کامپیوتر، به یک نقش آفرینی دیگر و این بار از استودیو لارین میرسیم که انصافا در سالهای اخیر، حق بزرگی بر گردن طرفداران نقش آفرینی کلاسیک داشته است. بله منظورم بازی Divinity: Original Sin II است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و قطعا در سبک خودش یکی از بهترین بازی های است که طی سالیان گذشته شاهدش بودیم. Divinity: Original Sin II در اولین برخورد، بازیکن را با زیباییهای بصری خودش شگفتزده میکند و از این نظر، واقعا در سطح بالایی است و طراحی محیطهای متنوع آن و کلا جزییات گرافیکیاش، کیفیت خوبی دارند. اما در پس این ظاهر زیبا، باطنی حتی زیباتر خرید لپ تاپ استوک هم دیده میشود. طرفداران سری هف لایف، سالهای سال از ولو خواهش و حتی التماس کردند تا شاید کمی دلش بهرحم بیاید و آن طلسم عجیب نسخه سوم را برای این سری بشکند. اما خب ولو پس از تمام این درخواستها، در نهایت تصمیم گرفت بهسراغ هف لایف برود، اما به شیوه خودش و کاملا متفاوت از خواسته طرفداران! نتیجه این تصمیم، معرفی و انتشار بازی Half-Life: Alyx در قالب یک بازی واقعیت مجازی بود! GTA V کلا از هر نظر، یک شگفتی در بین بازیهای ویدیویی است و به همین دلیل قرار گرفتنش در رتبه اول بهترین بازی PC در ۱۰ سال گذشته هم جای تعجیب چندانی ندارد. بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ کدامند؟ از بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ بر اساس نمره متا، میتوان به بازی هایی مثل GTA V، Portal 2 و اسکایریم اشاره کرد. بهترین بازی های کامپیوتر استراتژی کدامند؟ از جمله بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ در سبک استراتژی، باید بازیهایی مثل استارکرفت و وارکرفت از شرکت بلیزارد، بازیهای Civilization و همینطور بازی Crusader Kings 3 را اسم ببریم. بهترین بازی های کامپیوتر جهان باز کدامند؟

R رو بزنید یا از منیوی Start گزینه Run رو کلیک کنید .

laptopدر پنجره ی باز شده می تونید اطلاعات نسبتا کاملی رو درباره لپ تاپ تون از جمله مد لپ تاپ ( یا قطعات PC تون ) رو مشاهده کنید . R رو بزنید تا برنامه Run باز شه . حالا در کادر متنی عبارت msinfo32.exe رو تایپ کنید و کلید Enter رو بزنید . DxDiag مخفف DirectX Diagnostics عنوان یک برنامه بسیار قدرتمنده که اطلاعات دقیق و کاملی رو درباره مدل لپ تاپ در اختیارتون میذاره . R رو بزنید یا از منیوی Start گزینه Run رو کلیک کنید . سپس در کادر متنی عبارت dxdiag رو تایپ کنید و کلید Enter رو بزنید . در پنجره ای که باز شده می تونید اطلاعات کاملی درباره نام برند لپ تاپ ، مدل لپ تاپ ، مدل کارت گرافیک ، سیستم عامل و … راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه !

لپ تاپ آن! درس از اسکار

laptopبیش از یک دهه است که IBM ساخت لپ تاپهای ThinkPad خود را متوقف کرده است، اما هنوز هم احتمال این وجود دارد که بهلطف وجود لنوو، آن را در سالهای آینده داشته باشیم. شرکتی که قبلا با عنوان Legend Computers و از پکن چین کار خود را شروع کرده بود، هنوز هم خط تولید لپ تاپ خود را ادامه میدهد. بخش عمدهای از ماندگاری ThinkPad به صفحه کلید ناهموار و تکرار نشدنی این شرکت مربوط میشود و امروزه نیز میتوانید چنین موردی را در دستگاههای لنوو شاهد باشیم. سال به سال لنوو طرحهای بنیادینی را برای لپ تاپهای خود ارائه میکند و ما میتوانیم ببینیم که سایر تولید کنندگان بزرگ همچون Dell و HP نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتهاند. دستگاههای لنوو معمولا طراحی منحصربهفردی دارند و میتوانیم به لپ تاپهای 2-1 این کمپانی نیز اشاره کنیم. لپ تاپهای معمولی لنوو معمولا با سیستمعامل ویندوز کار میکنند و میتوانیم به IdeaPad L340 اشاره کنیم که ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است.

  • لپتاپ خانگی
  • IBM 1620
  • بهترین لپ تاپ هایارزان برای برنامه نویسی
  • شارژدهی باطری چند ساعت است ؟
  • رزومهی مناسب

laptopشما میتوانید به یک شبکه اترنت متصل شده و از یک آداپتور هم استفاده میکنید. سرعت این محصول بالا است و میتوانید عملکرد بسیار سریعی با خرید لپ تاپ اپل مک بوک ایر مجهز به M1 داشته باشید. این لپ تاپ برای استفاده عمومی بسیار عالی است و عملکردی نزدیک به مک بوک پرو ۱۳ اینچی خواهد داشت. این لپ تاپ از فن برای خنک نگه داشتن استفاده نمیکند و ممکن است که همین موضوع باعث گرم شدن بیش از حد آن هنگام استفاده طولانی مدت شود. شما میتوانید سرعت کار با لپ تاپ را کاهش داده و هنوز با سرعت بیشتری از آن استفاده کنید. مدلهای ۱۳ اینچی مبتنی بر M1 در نوامبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار شدند. مدلهای ۱۳ اینچی مبتنی بر اینتل هم در ماه می سال ۲۰۲۰ سر از بازار درآوردند. مک بوک پرو برای کاربرانی است که میخواهند یک لپ تاپ قابل حملی داشته باشند که همزمان عملکرد خوبی برایشان فراهم کند.

داشتن لپ تاپ تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

با خرید لپ تاپ اپل مک بوک پرو مدل ۱۷۹۹ دلاری، میتوانید یک پردازنده چهار هستهای Intel Core i5 همراه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی داشته باشید که با پردازنده گرافیکی یکپارچه ارائه میشود. حافظه SSD این لپ تاپ دارای ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی است و میتوانید از چهار پورت تاندربولت ۳ هم استفاده کنید. در نهایت به مدل ۱۹۹۹ دلاری میرسیم که از پردازنده چهار هستهای Intel Core i5 استفاده میکند و حافظه رم آن هم ۱۶ گیگابایتی است. این لپ تاپ از حافظه ۱ ترابایتی SSD استفاده میکند و چهار پورت تاندربولت هم برای آن تعبیه شده است. صفحه نمایش ۱۳ اینچی رتینا هم در این لپ تاپ دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است و با سیستم عامل مک او اس، این میزان را میتواند تا ۱۶۸۰ در ۱۰۵۰ پیکسل هم برساند. با توجه قیمت لپ تاپ اپل مک بوک پرو، مدلهای دیگری هم با صفحه نمایش ۱۶ اینچی در اختیار شما قرار میگیرد که به مدلهای ۲۳۹۹ دلاری و ۲۷۹۹ دلاری خلاصه شده است.

laptop5. مرحله پنجم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ اکنون وارد دسکتاپ کامپیوتر خود شوید. آیکون نرم افزار شاد را مشاهده می کنید. 6. مرحله ششم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ بعد از اطلاع مدیر و یا مدرسه به اولیا دانش آموز قابل دسترسی می باشد. که بایستی اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نمایید تا به گروه کلاسی مربوطه در اپلیکیشن شاد وارد شوید. اتباع خارجی چگونه می توانند وارد اپلیکیشن شاد شوند؟ این افراد باید به جای کد ملی، کد هویتی اتباع خود را وارد کنند و نیازی نیست که قسمت های مربوط به اطلاعات شناسنامه ای را تکمیل نمایند. آیا امکان ذخیره سازی کلاس و محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد وجود دارد؟ بله ، تمامی محتوایی که در اپلیکیشن شاد ارائه می شود قابل ذخیره سازی می باشد. اگر برنامه کلاس های اپلیکیشن شاد با پخش دروس از رسانه ملی تداخل داشت باید چه کرد؟

بیاموزید برای شروع کامپیوتر

laptopاگر در نظر دارید یک مدرک بالاتر از کارشناسی برای افزایش درآمد شغل خود داشته باشید، بررسی تقاضای بازارکار میتواند به شما کمک کند تصمیم خود را بگیرید. از طرفی قطعا تحصیل بیشتر باعث افزایش اطلاعات و جزییتر شدن در هر گرایش میشود و به اصطلاح فرد حرفهای (expert) میشود. همچنین بسیاری از رشتهها مانند هوش مصنوعی یا تجارت الکترونیک، در مقطع کارشناسی ارائه نمیشوند و بهعنوان تحصیلات تکمیلی تدریس میشوند. لذا موارد بسیار مهمی مانند تحلیل و علوم داده، تست نرم افزار (بهصورت تخصصی) و پردازش زبان تصویر، بازاریابی الکترونیکی و … در تحصیلات تکمیلی آموزش داده میشوند. گرایشهای ارشد رشته مهندسی کامپیوتر چیست؟ البته گرایشهای دیگری همانند الگوریتمها و محاسبات، طراحی شبیهساز هوشمند، تولید بازیهای رایانهای و قرآن کاوی رایانشی (که همان دادهکاوی و پردازش متن در حوزهی علوم قرآنی است) نیز وجود دارند اما دانشگاههای کمی آنها را ارائه میدهند. یکی از پرطرفدارترین شاخههای مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی است. برخلاف عموم افراد که تصور میکنند این رشته نظری است، هوش مصنوعی گرایشی هم نظری و هم عملی در زمینهی هوشمندسازی کامپیوترها و سیستمهای مبتنی بر کامپیوتر میباشد.

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید.

  • نام فارسی : ندای وظیفه: وارزون
  • پشتیبانی از حالتهای پردازشی متفاوت
  • دستورالعمل استفاده از باتری لپ تاپ
  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • متخصص امنیت اطلاعات
  • لپ تاپ مناسب بورس
  • تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟
  • IBM 7094

laptopخانواده های زنبوک و ویووبوک بیتشرین تعداد لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس را درون خود جای داده و البته در کنار این موضوع تبلت راگ و ویووبوک ایسوس نیز از قلم به صورت کامل پشتیبانی می کنند. بنابراین می توان گفت که بیشترین حجم دستگاه های لپ تاپ لمسی با قلم را در خانواده ویووبوک ایسوس می توان مشاهده کرد و متاسفانه در سری های دیگر این شرکت، کمتر شاهد چنین محصولاتی باشیم. لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس بیشتر مناسب کاربرانی است که نیازمند چنین قابلیت هستند که از آنها می توان به طراحان، دانشجویان، هنرمندان اشاهر کرد. در آی تی سیتی یکی از اصول اولیه ما، تضمین قیمت است. بنابراین می توان با اطمینان گفت که بهترین قیمت لپ تاپ را می توانید از مجموعه آی تی سیتی دریافت کرده و در صورت نیاز خرید قسطی لپ تاپ را نیز از طریق ما انجام دهید. این موضوع باعث می شود تا تجربه خرید کاربران، یک تجربه دلنشین و بدون حاشیه شده و نیازی به تماس های متعدد و هماهنگی های تلفنی به حداقل برسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لپ تاپ استوک دل لطفا به بازدید از وب سایت ما.

بهترین بازی های کامپیوتر در ۱۰ سال گذشته که باید تجربه کنید

laptopاستارکرفت 2 با فاصلهای ۱۲ ساله از نسخه اول و در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و نشان داد که استارکرفت هنوز هم مجموعه شدیدا محبوبی است و صد البته پتانسیل فوقالعادهای برای ادامه دادن لپ تاپ یوگا لنوو دارد. در رتبه هشتم بهترین بازی های کامپیوتر، به یک نقش آفرینی دیگر و این بار از استودیو لارین میرسیم که انصافا در سالهای اخیر، حق بزرگی بر گردن طرفداران نقش آفرینی کلاسیک داشته است. بله منظورم بازی Divinity: Original Sin II است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و قطعا در سبک خودش یکی از بهترین بازی های است که طی سالیان گذشته شاهدش بودیم. Divinity: Original Sin II در اولین برخورد، بازیکن را با زیباییهای بصری خودش شگفتزده میکند و از این نظر، واقعا در سطح بالایی است و طراحی محیطهای متنوع آن و کلا جزییات گرافیکیاش، کیفیت خوبی دارند. اما در پس این ظاهر زیبا، باطنی حتی زیباتر خرید لپ تاپ استوک هم دیده میشود. طرفداران سری هف لایف، سالهای سال از ولو خواهش و حتی التماس کردند تا شاید کمی دلش بهرحم بیاید و آن طلسم عجیب نسخه سوم را برای این سری بشکند. اما خب ولو پس از تمام این درخواستها، در نهایت تصمیم گرفت بهسراغ هف لایف برود، اما به شیوه خودش و کاملا متفاوت از خواسته طرفداران! نتیجه این تصمیم، معرفی و انتشار بازی Half-Life: Alyx در قالب یک بازی واقعیت مجازی بود! GTA V کلا از هر نظر، یک شگفتی در بین بازیهای ویدیویی است و به همین دلیل قرار گرفتنش در رتبه اول بهترین بازی PC در ۱۰ سال گذشته هم جای تعجیب چندانی ندارد. بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ کدامند؟ از بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ بر اساس نمره متا، میتوان به بازی هایی مثل GTA V، Portal 2 و اسکایریم اشاره کرد. بهترین بازی های کامپیوتر استراتژی کدامند؟ از جمله بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ در سبک استراتژی، باید بازیهایی مثل استارکرفت و وارکرفت از شرکت بلیزارد، بازیهای Civilization و همینطور بازی Crusader Kings 3 را اسم ببریم. بهترین بازی های کامپیوتر جهان باز کدامند؟

R رو بزنید یا از منیوی Start گزینه Run رو کلیک کنید .

laptopدر پنجره ی باز شده می تونید اطلاعات نسبتا کاملی رو درباره لپ تاپ تون از جمله مد لپ تاپ ( یا قطعات PC تون ) رو مشاهده کنید . R رو بزنید تا برنامه Run باز شه . حالا در کادر متنی عبارت msinfo32.exe رو تایپ کنید و کلید Enter رو بزنید . DxDiag مخفف DirectX Diagnostics عنوان یک برنامه بسیار قدرتمنده که اطلاعات دقیق و کاملی رو درباره مدل لپ تاپ در اختیارتون میذاره . R رو بزنید یا از منیوی Start گزینه Run رو کلیک کنید . سپس در کادر متنی عبارت dxdiag رو تایپ کنید و کلید Enter رو بزنید . در پنجره ای که باز شده می تونید اطلاعات کاملی درباره نام برند لپ تاپ ، مدل لپ تاپ ، مدل کارت گرافیک ، سیستم عامل و … راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه !

لپ تاپ آن! درس از اسکار

laptopبیش از یک دهه است که IBM ساخت لپ تاپهای ThinkPad خود را متوقف کرده است، اما هنوز هم احتمال این وجود دارد که بهلطف وجود لنوو، آن را در سالهای آینده داشته باشیم. شرکتی که قبلا با عنوان Legend Computers و از پکن چین کار خود را شروع کرده بود، هنوز هم خط تولید لپ تاپ خود را ادامه میدهد. بخش عمدهای از ماندگاری ThinkPad به صفحه کلید ناهموار و تکرار نشدنی این شرکت مربوط میشود و امروزه نیز میتوانید چنین موردی را در دستگاههای لنوو شاهد باشیم. سال به سال لنوو طرحهای بنیادینی را برای لپ تاپهای خود ارائه میکند و ما میتوانیم ببینیم که سایر تولید کنندگان بزرگ همچون Dell و HP نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتهاند. دستگاههای لنوو معمولا طراحی منحصربهفردی دارند و میتوانیم به لپ تاپهای 2-1 این کمپانی نیز اشاره کنیم. لپ تاپهای معمولی لنوو معمولا با سیستمعامل ویندوز کار میکنند و میتوانیم به IdeaPad L340 اشاره کنیم که ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است.

  • لپتاپ خانگی
  • IBM 1620
  • بهترین لپ تاپ هایارزان برای برنامه نویسی
  • شارژدهی باطری چند ساعت است ؟
  • رزومهی مناسب

laptopشما میتوانید به یک شبکه اترنت متصل شده و از یک آداپتور هم استفاده میکنید. سرعت این محصول بالا است و میتوانید عملکرد بسیار سریعی با خرید لپ تاپ اپل مک بوک ایر مجهز به M1 داشته باشید. این لپ تاپ برای استفاده عمومی بسیار عالی است و عملکردی نزدیک به مک بوک پرو ۱۳ اینچی خواهد داشت. این لپ تاپ از فن برای خنک نگه داشتن استفاده نمیکند و ممکن است که همین موضوع باعث گرم شدن بیش از حد آن هنگام استفاده طولانی مدت شود. شما میتوانید سرعت کار با لپ تاپ را کاهش داده و هنوز با سرعت بیشتری از آن استفاده کنید. مدلهای ۱۳ اینچی مبتنی بر M1 در نوامبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار شدند. مدلهای ۱۳ اینچی مبتنی بر اینتل هم در ماه می سال ۲۰۲۰ سر از بازار درآوردند. مک بوک پرو برای کاربرانی است که میخواهند یک لپ تاپ قابل حملی داشته باشند که همزمان عملکرد خوبی برایشان فراهم کند.

داشتن لپ تاپ تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

با خرید لپ تاپ اپل مک بوک پرو مدل ۱۷۹۹ دلاری، میتوانید یک پردازنده چهار هستهای Intel Core i5 همراه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی داشته باشید که با پردازنده گرافیکی یکپارچه ارائه میشود. حافظه SSD این لپ تاپ دارای ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی است و میتوانید از چهار پورت تاندربولت ۳ هم استفاده کنید. در نهایت به مدل ۱۹۹۹ دلاری میرسیم که از پردازنده چهار هستهای Intel Core i5 استفاده میکند و حافظه رم آن هم ۱۶ گیگابایتی است. این لپ تاپ از حافظه ۱ ترابایتی SSD استفاده میکند و چهار پورت تاندربولت هم برای آن تعبیه شده است. صفحه نمایش ۱۳ اینچی رتینا هم در این لپ تاپ دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است و با سیستم عامل مک او اس، این میزان را میتواند تا ۱۶۸۰ در ۱۰۵۰ پیکسل هم برساند. با توجه قیمت لپ تاپ اپل مک بوک پرو، مدلهای دیگری هم با صفحه نمایش ۱۶ اینچی در اختیار شما قرار میگیرد که به مدلهای ۲۳۹۹ دلاری و ۲۷۹۹ دلاری خلاصه شده است.

laptop5. مرحله پنجم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ اکنون وارد دسکتاپ کامپیوتر خود شوید. آیکون نرم افزار شاد را مشاهده می کنید. 6. مرحله ششم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ بعد از اطلاع مدیر و یا مدرسه به اولیا دانش آموز قابل دسترسی می باشد. که بایستی اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نمایید تا به گروه کلاسی مربوطه در اپلیکیشن شاد وارد شوید. اتباع خارجی چگونه می توانند وارد اپلیکیشن شاد شوند؟ این افراد باید به جای کد ملی، کد هویتی اتباع خود را وارد کنند و نیازی نیست که قسمت های مربوط به اطلاعات شناسنامه ای را تکمیل نمایند. آیا امکان ذخیره سازی کلاس و محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد وجود دارد؟ بله ، تمامی محتوایی که در اپلیکیشن شاد ارائه می شود قابل ذخیره سازی می باشد. اگر برنامه کلاس های اپلیکیشن شاد با پخش دروس از رسانه ملی تداخل داشت باید چه کرد؟

بیاموزید برای شروع کامپیوتر

laptopاگر در نظر دارید یک مدرک بالاتر از کارشناسی برای افزایش درآمد شغل خود داشته باشید، بررسی تقاضای بازارکار میتواند به شما کمک کند تصمیم خود را بگیرید. از طرفی قطعا تحصیل بیشتر باعث افزایش اطلاعات و جزییتر شدن در هر گرایش میشود و به اصطلاح فرد حرفهای (expert) میشود. همچنین بسیاری از رشتهها مانند هوش مصنوعی یا تجارت الکترونیک، در مقطع کارشناسی ارائه نمیشوند و بهعنوان تحصیلات تکمیلی تدریس میشوند. لذا موارد بسیار مهمی مانند تحلیل و علوم داده، تست نرم افزار (بهصورت تخصصی) و پردازش زبان تصویر، بازاریابی الکترونیکی و … در تحصیلات تکمیلی آموزش داده میشوند. گرایشهای ارشد رشته مهندسی کامپیوتر چیست؟ البته گرایشهای دیگری همانند الگوریتمها و محاسبات، طراحی شبیهساز هوشمند، تولید بازیهای رایانهای و قرآن کاوی رایانشی (که همان دادهکاوی و پردازش متن در حوزهی علوم قرآنی است) نیز وجود دارند اما دانشگاههای کمی آنها را ارائه میدهند. یکی از پرطرفدارترین شاخههای مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی است. برخلاف عموم افراد که تصور میکنند این رشته نظری است، هوش مصنوعی گرایشی هم نظری و هم عملی در زمینهی هوشمندسازی کامپیوترها و سیستمهای مبتنی بر کامپیوتر میباشد.

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید.

  • نام فارسی : ندای وظیفه: وارزون
  • پشتیبانی از حالتهای پردازشی متفاوت
  • دستورالعمل استفاده از باتری لپ تاپ
  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • متخصص امنیت اطلاعات
  • لپ تاپ مناسب بورس
  • تفاوت فرمت NTFS و FAT 32 چیست؟
  • IBM 7094

laptopخانواده های زنبوک و ویووبوک بیتشرین تعداد لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس را درون خود جای داده و البته در کنار این موضوع تبلت راگ و ویووبوک ایسوس نیز از قلم به صورت کامل پشتیبانی می کنند. بنابراین می توان گفت که بیشترین حجم دستگاه های لپ تاپ لمسی با قلم را در خانواده ویووبوک ایسوس می توان مشاهده کرد و متاسفانه در سری های دیگر این شرکت، کمتر شاهد چنین محصولاتی باشیم. لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس بیشتر مناسب کاربرانی است که نیازمند چنین قابلیت هستند که از آنها می توان به طراحان، دانشجویان، هنرمندان اشاهر کرد. در آی تی سیتی یکی از اصول اولیه ما، تضمین قیمت است. بنابراین می توان با اطمینان گفت که بهترین قیمت لپ تاپ را می توانید از مجموعه آی تی سیتی دریافت کرده و در صورت نیاز خرید قسطی لپ تاپ را نیز از طریق ما انجام دهید. این موضوع باعث می شود تا تجربه خرید کاربران، یک تجربه دلنشین و بدون حاشیه شده و نیازی به تماس های متعدد و هماهنگی های تلفنی به حداقل برسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لپ تاپ استوک دل لطفا به بازدید از وب سایت ما.



لینک ثابت


بازدید : 43
[ پنجشنبه 4 اسفند 1401 ] [ 9:16 ] [ نویسنده : فرزاد ] |
:: تعداد صفحات : -1



.: Weblog Themes By SlideTheme :.