قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)

lg tvنانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

تلویزیون LG 4K TV 55SM9000 قادر است، جهت افزایش عمق رنگ و ایجاد رنگ های طبیعی از فایل HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی نماید تا بهترین تصاویر خروجی را شاهد باشیم. به منظور افزایش کنتراست، وضوح و حذف نویز تلویزیون LG 55SM9000 از قابلیت SUHD بهره گرفته است. بهره گیری از فرایند ِDolby Vision و Dolby Atmos به بیننده کمک کرده تا از طریق تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 55SM9000 به نهایت کیفیت دست یابد و حس حضور در سینما را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 توانسته با بهره گیری از سیستم عامل webOS 4.5 و فرایند AI ThinQ تمامی فرمان های صوتی را تشخیص داده و اعمال نماید. چند سالی است که ال جی در صدر تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری جا خوش کرده است. در سال 2019 برای حفظ این مقام ال جی، بهترین و وسیع ترین سبد محصولات را ارایه داده است.

این فهرست میتواند از این فراتر رود.

تلویزیون الجی هوشمند خود را هوشمندتر از قبل کنترل کنید! یک سؤال: زود، تند، سریع تمام کارهایی که میتوانید با یک تلفن همراه هوشمند انجام دهید را نام ببرید؟ برقراری تماس تلفنی، تماشای ویدئو، بازی، مرور وب، کنفرانس ویدئویی، بهروز کردن استاتوسها در شبکههای اجتماعی. این فهرست میتواند از این فراتر رود. در اینجا از قابلیتی صحبت خواهیم کرد که ممکن است کمتر از آن اطلاع داشته باشید؛ استفاده از تلفن هوشمند به عنوان کنترل تلویزیون از راه دور. بله درست شنیدید! گوشیهای هوشمند میتوانند تلویزیون شما را کنترل کنند؛ البته اگر نرمافزار مناسب آن را در اختیار داشته باشید. در سال 2010، الجی اولین برنامۀ کنترل از راه دور به نام LG TV Remote App را برای گوشیهای هوشمند معرفی کرد که با این برنامه قابلیتهای بسیار زیادی در تلویزیونهای هوشمند توسط گوشی هوشمند شما کنترل میشدند. این برنامه نسخۀ 2012 نیز داشت که مورد بررسیهای موشکافانهای قرار گرفت. اکنون الجی دوباره دستی به سر و روی این برنامه کشیده است و آن را با نام برنامۀ LG TV Remote 2013 به قابلیتهای جدیدی برای کنترل تلویزیون هوشمند الجی توسط گوشی هوشمند مزین کرده است.

الجی برای ارتقا دادن تجربه اسمارت تیوی خود فروشگاهی به نام LG Smart World نیز ترتیب داده که با ساختن یک نام کاربری میتوان از آن اپلیکیشنهای تلویزیون را دانلود کرد. به غیر از طراحی نوینی که برای ریموت کنترل Magic Motion استفاده شده یک میکروفون نیز درون این کنترل تعبیه شده است که با استفاده از آن میتوان فرامین صوتی را به LM9600 ادا کرد. البته برای این منظور ابتدا باید به صفحه خانه (Home) بروید، جستجو را انتخاب کنید، دکمه میکروفون را بزنید، عبارت مورد نظر را بگویید و سپس دوبار OK را بفشارید تا با نتایج سرچ رو به رو شوید. عجیب است که این عمل برای جستجوی وب در نظر گرفته نشده است. از این رو پروسه جستجویی که الجی تدارک دیده کمی طولانی و نه چندان کارامد به نظر میرسد که کاربر را در استفاده از آن دچار تردید میکند و شاید باعث شود تا از خیر آن بگذرید. گرچه در کنترل صوتی، LM9600 چندان ویژگی چشمگیری ندارد ولی نمیتوان مجیک کنترل را نادیده گرفت.

تلویزیون ال جی

lg tvال جی امکان استفاده از پلتفرم webOS TV را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون های هوشمندی که از اندروید تی وی استفاده میکنند، قرار داده است. الجی این پلتفرم محبوب و سرویسهای محتوایی یکپارچه آن را در اختیار تولیدکنندگان میگذارد تا تجربه تلویزیونی بهتری را برای مصرفکنندگان خلق کنند. الجی الکترونیکس اعلام کرد دسترسی به اکوسیستم پلتفرم محبوب WebOS TV را برای دیگر برندهای تلویزیون ساز همکارش آزاد خواهد نمود تا به تغییر وضع موجود در این صنعت،که هر کارخانهای سیستمعاملهای اختصاصی خود را دارد، منجر شود. الجی اکنون درحالتوسعه تخصص و مهارت خود در صنعت تلویزیون است که این مورد شامل توسعه و اتخاذ پلتفرم نرمافزاری WebOS TV توسط دیگر برندهای تلویزیونی هم میشود. این کار پتانسیل لازم برای تغییر در هر دو جنبه تکنولوژی و تأمینکنندگان محتوای صنعت تلویزیون را دارد و به شکل قابلملاحظهای باعث رشد حضور و برتری الجی در بازار جهانی سرگرمیهای خانگی خواهد شد. WebOS بهعنوان بخشی مهم از اکوسیستم سرآمد سرگرمیهای خانگی الجی با رابط کاربری بصری خود که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد، سادگی کاربرد مثالزدنی را برای دارندگان تلویزیون الجی فراهم آورده است. دسترسی خواهند داشت. همچنین مدلهای تلویزیون سازگار با پلتفرم الجی به ریموت کنترل اختصاصی Magic Motion هم تجهیز خواهند شد. Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمیهای خانگی الجی میگوید: «پلتفرم webOS یکی از سادهترین و راحتترین راههای دستیابی به میلیونها ساعت فیلم و برنامه تلویزیونی است. با استقبال دیگر کارخانهها برای پیوستن به اکوسیستم webOS TV، ما قدم در مسیر تازهای میگذاریم که امکان آزمودن یک تجربه کاربری عالی و امکاناتی در سطح و اندازه تلویزیونهای الجی را برای بسیاری از صاحبان تلویزیونهای جدید فراهم میآورد.

lg tvدر سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و افزودن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. U - ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). طرح های شماره مدل تلویزیون های NanoCell و QNED در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های QNED و NanoCell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تر در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های QNED نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای NANO از اختصار QNED استفاده می شود.

و تصاویر دقت خود را از زاویه های مختلف حفظ می کنند. بنابراین می تواند برای خانواده هایی که از تعداد جمعیت زیادی برخوردارند بسیار مناسب باشد. بنابراین اکثر تلویزیون های معمولی و تلویزیون هایی که دارای پنل VA هستند. هرگز چنین زاویه دیدی در اختیار شما قرار نمی دهند. تلویزیون ال ای دی ال جی 55UN8060 دارای پنل IPS است. و از نور پس زمینه Direct LED برخوردار می باشد. و در محیط های روشن عملکرد خوبی دارد. وجود یک پردازنده برای افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر از مشخصه های اصلی و جالب توجه یک تلویزیون است. تلویزیون اسمارت 4k مدل UN8060 دارای پردازنده ی چهار هسته ای 4K Upscaler است. این پردازنده وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن را به عهده دارد. پردازشگر تصویر 4 هسته ای در ال جی UN8060 به کمک فناوری هایی که جهت بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون به کار رفته است صحنه را پردازش کرده.

lg tvبرای خرید تلویزیون LG از فروشگاه کاکابیست کافیست ابتدا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس با پرداخت بیعانهای مختصر (بین 5 تا 10 درصد قیمت تلویزین های ال جی)، آن را درب منزل خود تحویل میگیرید. باقی مبلغ تلویزیون نیز پس از تست و اطمینان از سلامت آن دریافت میشود. گروه کاکابیست از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد و مجوز ساماندهی دارد. این گواهی به شما امکان میدهد تا جدیدترین و بهترین تلویزیون های LG را به سادگی انتخاب کرده و با قیمت ارزان و اطمینان بالا، خریداری کنید. در این هیهوی بازار و مدل های مختلف تلویزیون سعی کردیم در این مطلب جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی را معرفی کنیم. و البته تفاوت سری های مختلف را هم توضیح دادیم. البته میدانیم که پیدا کردن تلویزیون LG کرهای اصل در بازار ایران مشکل قیمت تلویزیون ال جی ال سی دی است. لذا در انتها فروشگاهی را معرفی کردیم که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

این محصول نوآورانه تجربههای جدیدی را در ارتقاء سبک زندگی و سطح دکوراسیون داخلی و آزادی عمل در نصب فراهم میکند که پیش از این هرگز وجود نداشته است. صفحه نمایش شفاف شیشهای نمایشگر OLED حسی از رهایی را تداعی کرده و پایه چوبی خمیده آن عنصری از طبیعت را با خود ارمغان میآورد. این صفحه نمایش متفاوت با تلویزیونهای معمولی، با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و میتواند در هر جایی که کاربر بخواهد، حتی در وسط اتاق نشیمن یا درست در مقابل یک پنجره قرار گیرد. Transparent OLED فراتر از یک صفحه نمایش رفته و میتواند نوع جدیدی از تجربه کاربری را با Gallery Mode شفاف خود که آثار هنری را به شکلی تعاملی با محیط اطراف نمایش میدهد ارائه کند. در حالت black mode، تلویزیون صرف نظر از محل نصب یا نوع محتوایی که نمایش میدهد، بهترین نمایش OLED را فراهم میکند. LG OLED Flex عضوی دیگر از محصولات خانواده Lifestyle Screen، یک "نمایشگر همه کاره" است که بنا به نیاز کاربر "خم" میشود. الجی StanbyME، به لطف طراحی پایه متحرک خود، امکان انتقال آسان از اتاقی به اتاق دیگر را فراهم میکند. این قابلیت، همراه با باتری داخلیای که تلویزیون را از هر گونه کابلی بی نیاز می¬کند، به این معنی است که LG StanbyME را میتوان در هر جای دلخواه قرار داده و برای هر نیاز کاربری از آن استفاده کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون ال جی بدون گارانتی.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ (پرداخت درب منزل)

lg tvنانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

تلویزیون LG 4K TV 55SM9000 قادر است، جهت افزایش عمق رنگ و ایجاد رنگ های طبیعی از فایل HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی نماید تا بهترین تصاویر خروجی را شاهد باشیم. به منظور افزایش کنتراست، وضوح و حذف نویز تلویزیون LG 55SM9000 از قابلیت SUHD بهره گرفته است. بهره گیری از فرایند ِDolby Vision و Dolby Atmos به بیننده کمک کرده تا از طریق تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 55SM9000 به نهایت کیفیت دست یابد و حس حضور در سینما را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 توانسته با بهره گیری از سیستم عامل webOS 4.5 و فرایند AI ThinQ تمامی فرمان های صوتی را تشخیص داده و اعمال نماید. چند سالی است که ال جی در صدر تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری جا خوش کرده است. در سال 2019 برای حفظ این مقام ال جی، بهترین و وسیع ترین سبد محصولات را ارایه داده است.

این فهرست میتواند از این فراتر رود.

تلویزیون الجی هوشمند خود را هوشمندتر از قبل کنترل کنید! یک سؤال: زود، تند، سریع تمام کارهایی که میتوانید با یک تلفن همراه هوشمند انجام دهید را نام ببرید؟ برقراری تماس تلفنی، تماشای ویدئو، بازی، مرور وب، کنفرانس ویدئویی، بهروز کردن استاتوسها در شبکههای اجتماعی. این فهرست میتواند از این فراتر رود. در اینجا از قابلیتی صحبت خواهیم کرد که ممکن است کمتر از آن اطلاع داشته باشید؛ استفاده از تلفن هوشمند به عنوان کنترل تلویزیون از راه دور. بله درست شنیدید! گوشیهای هوشمند میتوانند تلویزیون شما را کنترل کنند؛ البته اگر نرمافزار مناسب آن را در اختیار داشته باشید. در سال 2010، الجی اولین برنامۀ کنترل از راه دور به نام LG TV Remote App را برای گوشیهای هوشمند معرفی کرد که با این برنامه قابلیتهای بسیار زیادی در تلویزیونهای هوشمند توسط گوشی هوشمند شما کنترل میشدند. این برنامه نسخۀ 2012 نیز داشت که مورد بررسیهای موشکافانهای قرار گرفت. اکنون الجی دوباره دستی به سر و روی این برنامه کشیده است و آن را با نام برنامۀ LG TV Remote 2013 به قابلیتهای جدیدی برای کنترل تلویزیون هوشمند الجی توسط گوشی هوشمند مزین کرده است.

الجی برای ارتقا دادن تجربه اسمارت تیوی خود فروشگاهی به نام LG Smart World نیز ترتیب داده که با ساختن یک نام کاربری میتوان از آن اپلیکیشنهای تلویزیون را دانلود کرد. به غیر از طراحی نوینی که برای ریموت کنترل Magic Motion استفاده شده یک میکروفون نیز درون این کنترل تعبیه شده است که با استفاده از آن میتوان فرامین صوتی را به LM9600 ادا کرد. البته برای این منظور ابتدا باید به صفحه خانه (Home) بروید، جستجو را انتخاب کنید، دکمه میکروفون را بزنید، عبارت مورد نظر را بگویید و سپس دوبار OK را بفشارید تا با نتایج سرچ رو به رو شوید. عجیب است که این عمل برای جستجوی وب در نظر گرفته نشده است. از این رو پروسه جستجویی که الجی تدارک دیده کمی طولانی و نه چندان کارامد به نظر میرسد که کاربر را در استفاده از آن دچار تردید میکند و شاید باعث شود تا از خیر آن بگذرید. گرچه در کنترل صوتی، LM9600 چندان ویژگی چشمگیری ندارد ولی نمیتوان مجیک کنترل را نادیده گرفت.

تلویزیون ال جی

lg tvال جی امکان استفاده از پلتفرم webOS TV را در اختیار دیگر سازندگان تلویزیون های هوشمندی که از اندروید تی وی استفاده میکنند، قرار داده است. الجی این پلتفرم محبوب و سرویسهای محتوایی یکپارچه آن را در اختیار تولیدکنندگان میگذارد تا تجربه تلویزیونی بهتری را برای مصرفکنندگان خلق کنند. الجی الکترونیکس اعلام کرد دسترسی به اکوسیستم پلتفرم محبوب WebOS TV را برای دیگر برندهای تلویزیون ساز همکارش آزاد خواهد نمود تا به تغییر وضع موجود در این صنعت،که هر کارخانهای سیستمعاملهای اختصاصی خود را دارد، منجر شود. الجی اکنون درحالتوسعه تخصص و مهارت خود در صنعت تلویزیون است که این مورد شامل توسعه و اتخاذ پلتفرم نرمافزاری WebOS TV توسط دیگر برندهای تلویزیونی هم میشود. این کار پتانسیل لازم برای تغییر در هر دو جنبه تکنولوژی و تأمینکنندگان محتوای صنعت تلویزیون را دارد و به شکل قابلملاحظهای باعث رشد حضور و برتری الجی در بازار جهانی سرگرمیهای خانگی خواهد شد. WebOS بهعنوان بخشی مهم از اکوسیستم سرآمد سرگرمیهای خانگی الجی با رابط کاربری بصری خود که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد، سادگی کاربرد مثالزدنی را برای دارندگان تلویزیون الجی فراهم آورده است. دسترسی خواهند داشت. همچنین مدلهای تلویزیون سازگار با پلتفرم الجی به ریموت کنترل اختصاصی Magic Motion هم تجهیز خواهند شد. Park Hyoung-sei رئیس شرکت سرگرمیهای خانگی الجی میگوید: «پلتفرم webOS یکی از سادهترین و راحتترین راههای دستیابی به میلیونها ساعت فیلم و برنامه تلویزیونی است. با استقبال دیگر کارخانهها برای پیوستن به اکوسیستم webOS TV، ما قدم در مسیر تازهای میگذاریم که امکان آزمودن یک تجربه کاربری عالی و امکاناتی در سطح و اندازه تلویزیونهای الجی را برای بسیاری از صاحبان تلویزیونهای جدید فراهم میآورد.

lg tvدر سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و افزودن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. U - ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). طرح های شماره مدل تلویزیون های NanoCell و QNED در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های QNED و NanoCell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تر در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های QNED نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای NANO از اختصار QNED استفاده می شود.

و تصاویر دقت خود را از زاویه های مختلف حفظ می کنند. بنابراین می تواند برای خانواده هایی که از تعداد جمعیت زیادی برخوردارند بسیار مناسب باشد. بنابراین اکثر تلویزیون های معمولی و تلویزیون هایی که دارای پنل VA هستند. هرگز چنین زاویه دیدی در اختیار شما قرار نمی دهند. تلویزیون ال ای دی ال جی 55UN8060 دارای پنل IPS است. و از نور پس زمینه Direct LED برخوردار می باشد. و در محیط های روشن عملکرد خوبی دارد. وجود یک پردازنده برای افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر از مشخصه های اصلی و جالب توجه یک تلویزیون است. تلویزیون اسمارت 4k مدل UN8060 دارای پردازنده ی چهار هسته ای 4K Upscaler است. این پردازنده وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن را به عهده دارد. پردازشگر تصویر 4 هسته ای در ال جی UN8060 به کمک فناوری هایی که جهت بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون به کار رفته است صحنه را پردازش کرده.

lg tvبرای خرید تلویزیون LG از فروشگاه کاکابیست کافیست ابتدا مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس با پرداخت بیعانهای مختصر (بین 5 تا 10 درصد قیمت تلویزین های ال جی)، آن را درب منزل خود تحویل میگیرید. باقی مبلغ تلویزیون نیز پس از تست و اطمینان از سلامت آن دریافت میشود. گروه کاکابیست از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد و مجوز ساماندهی دارد. این گواهی به شما امکان میدهد تا جدیدترین و بهترین تلویزیون های LG را به سادگی انتخاب کرده و با قیمت ارزان و اطمینان بالا، خریداری کنید. در این هیهوی بازار و مدل های مختلف تلویزیون سعی کردیم در این مطلب جدیدترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی را معرفی کنیم. و البته تفاوت سری های مختلف را هم توضیح دادیم. البته میدانیم که پیدا کردن تلویزیون LG کرهای اصل در بازار ایران مشکل قیمت تلویزیون ال جی ال سی دی است. لذا در انتها فروشگاهی را معرفی کردیم که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

این محصول نوآورانه تجربههای جدیدی را در ارتقاء سبک زندگی و سطح دکوراسیون داخلی و آزادی عمل در نصب فراهم میکند که پیش از این هرگز وجود نداشته است. صفحه نمایش شفاف شیشهای نمایشگر OLED حسی از رهایی را تداعی کرده و پایه چوبی خمیده آن عنصری از طبیعت را با خود ارمغان میآورد. این صفحه نمایش متفاوت با تلویزیونهای معمولی، با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و میتواند در هر جایی که کاربر بخواهد، حتی در وسط اتاق نشیمن یا درست در مقابل یک پنجره قرار گیرد. Transparent OLED فراتر از یک صفحه نمایش رفته و میتواند نوع جدیدی از تجربه کاربری را با Gallery Mode شفاف خود که آثار هنری را به شکلی تعاملی با محیط اطراف نمایش میدهد ارائه کند. در حالت black mode، تلویزیون صرف نظر از محل نصب یا نوع محتوایی که نمایش میدهد، بهترین نمایش OLED را فراهم میکند. LG OLED Flex عضوی دیگر از محصولات خانواده Lifestyle Screen، یک "نمایشگر همه کاره" است که بنا به نیاز کاربر "خم" میشود. الجی StanbyME، به لطف طراحی پایه متحرک خود، امکان انتقال آسان از اتاقی به اتاق دیگر را فراهم میکند. این قابلیت، همراه با باتری داخلیای که تلویزیون را از هر گونه کابلی بی نیاز می¬کند، به این معنی است که LG StanbyME را میتوان در هر جای دلخواه قرار داده و برای هر نیاز کاربری از آن استفاده کرد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قیمت تلویزیون ال جی بدون گارانتی.



لینک ثابت


بازدید : 40
[ دوشنبه 24 بهمن 1401 ] [ 10:43 ] [ نویسنده : فرزاد ] |
:: تعداد صفحات : -1



.: Weblog Themes By SlideTheme :.